21 Haziran 2012 Perşembe

America


Work and travel programı 2 senedir yaz için isteklerim arasındaydı ama hep bir engel çıktı.
Hayalin çıkış noktasından tamamen farklı birşekilde gerçekleşmiş olsada şu anda Amerika'dayım.
Tennessee'deki Dollywood Six Flags'te çalışacağım. En başta özellikle Tennessee'ye gitmek istemiyorum diye başlayan konuşmanın sonunda karar verdim Tennessee'ye gelmeye. 4 gündür gördüğüm kadarıyla eğlence üstüne kurulu, kimsenin birbirini tanımadığı ama herkesin birbiriyle konuştuğu bir yer.

Üst: Topshop
Etek: H&M
Çanta: Chanel
Ipad çantası: Paul Frank





3 aktarma ve 6 saatlik otobüs sayesinde artık uzun zamandır gelmeyi beklediğim yerdeyim. Kodak'taki ilk iş günüm bugün. Pigeon Force Inn & Suits'de kalıyoruz. Amerika'da olduğumuzun 4. gününde iş teklifi aldık artık 2. işimizde var. Otelimizin resepsiyonunda çalışıcağız bunun karşılığında bedava kalacağız. Gerçekten bizi daha çok mutlu eden bir gelişme olamazdı.














4 yorum:

  1. inanmıyoruuum ben de orada çalışmıştım =) ahh ya ne güzel anılarım canlandı, bakma new york gibi çok çekici değildir ilk başta ama pigeon forge çok güzel bir yerdir =) mükemmel vakit geçirmiştik dollywood'da, keyfini çıkar canım =) bol bol post yap da ben de özlem gidereyim ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindimmm^^ İyi eğlenceler canımm :*

    YanıtlaSil
  3. İnanmıyorum orda çalışmış olmana:) Bende çok sevdim pigeon forge'u bugünde Dollywood'a ilk defa gittim çok beğendiiim.

    YanıtlaSil