5 Nisan 2012 Perşembe

Toni&Guy



Yılbaşında yaptığımız çekilişimiz sonucunda, Kylie sayesinde Toni&Guy ürünleriyle tanıştım. O zamanlar saçlarımı koyuya yeni boyatmıştım, Kylie'de bana Toni&Guy'ın koyu saçlar için olan şampuan ve saç spreyini almıştı. Kullandığım en güzel şampuan kokusuna sahip Toni&Guy şampuanlar. Ayrıca renkleri de özelliklerine göre değişiyor. Koyu saçlar için olan şampuanı, siyah ve simliydi. Kıvırcık saçlar için olan şampuanı ise şeffaf. Toni&Guy ürünleri, Boyner mağazalarında satılıyor. Fırsat sitelerinde de ürünlere oldukça fazla yer veriliyor. Ben çok severek kullanıyorum, nasıl olabilir bilmiyorum ama ilk günden farkı görülebiliyor. Kendi saç tipinize göre olan ürünü bulup kullanmanızı tavsiye ediyorum zaten kokusu ve saçınıza olan etkisinden sonra vazgeçemeyeceksiniz.

2 yorum:

  1. merak ettim denicem bakalım;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2012/04/binicilige-devam.html

    YanıtlaSil
  2. Çok begeniceksin eminim :)

    YanıtlaSil