5 Mart 2012 Pazartesi

70'lerin Tutkusu İspanyol Paça Pantolon Geri Döndü

Küçükken Türk Filmlerini izlemeye bayılırdım. Nerdeyse çoğu filmin repliklerini bile biliyordum tabii giydiklerini de ayrı ayrı incelerdim. Özellikle Gülşen Bubikoğlu'nun ispanyol paça pantolonlu stilini çok severdim.





70'lerin vazgeçilmezi olan bol paça pantolonlar geri döndü. Bol paça pantolonları hem spor ayakkabıyla hem de topuklularla giyebilirsiniz ama tabii ki de topukluyla çok daha hoş gözükecektir. Rahatlık olarak yazın terlikle bile giyilebilir. Hem rahatlığın yardımcısı hem de şıklığın vazgeçilmezi olabilir ispanyol paça pantolonlar.


















Victoria Beckham'da ispanyol paça kotlardan vazgeçemeyenlerden.




İspanyol paça pantolonlarla ister şık ister salaş
 bir görüntü elde edebileceğimizin en güzel örneği.


2 yorum:

  1. son iki resimdeki pantolonun rengine bayıldım süt mavisi gibi çok hoş:)

    YanıtlaSil
  2. evet bencede hem rengi hem modeli çok hoş gözüküyo :)

    YanıtlaSil