10 Şubat 2012 Cuma

Uludağ



Bloguma uzun zamandır yazamadım. Ailemle gittiğim Antalya tatilinden sonra arkadaşlarımla Uludağ'a gittik. Çok güzel bir tatildi, çok eğlendik.
1. dönemin ders yoğunluğundan sonra 2. döneme güzel geçen tatillerimle hazırım tamamen.
Hep bir koşuşturmaca durumu olduğu için çok az fotoğraf çekebildik.




Düşmeden önceki son çırpınışlarım, bu fotoğrafa çok gülüyorum :)










Son gecemizinde Arto'nun konserine gitmek istemeyince, Karinna'ya gitmeye karar verdik ve gerçekten çok eğlendik uzun süre etkisinden çıkamayacağım sanırım.
Beyaz gömlek: Terkos Pasajı





 


Tatilin en çok eğlendiğim kısımlarından biri de Beceren Otel'in after ski partileri. Eğer festivaller zamanında Uludağa gidecekseniz after ski partileri kaçırmayın bence, ne kadar kayak sonrası yorulmuş olsanız da değecektir.

2 yorum:

  1. harika fotolar bende iki hafta önce ordaydım board çekti yine canım ayarlayayım hemen bir tatil!!!;)

    YanıtlaSil
  2. Bende şimdiden özledim boardu en yakın zamanda Kartepe'ye gitmek istiyorum:) sende ayarla tabii :)

    YanıtlaSil