23 Şubat 2012 Perşembe

Marilyn Monroe


Erdemli bir kız öpüşür ama aşık olmaz, dinler ama inanmaz ve terk edilmeden önce terk eder.Bir erkek bir kadını güldürebiliyorsa, herşeyi yaptırabilir demektir. İyi biriyim ama melek değilim. Günaha girdiğim olur ama şeytan değilim. Ben yalnızca bu koskoca dünyada sevecek birilerini arayan küçük bir kızım. Bu makyajın altında ve gülümsemenin ardında sadece dünyayı arzulayan bir kadınım. Bir erkeğin dünyasında yaşamaya aldırmam yeter ki orada da bir kadın olarak bulunabileyim. Erkeklerle eşit olmak isteyen kadınlar tutkularını kaybetmiş olanlardır. Aptal bir kadını oynamam ve aptalca sorular sormam gerekirse, akıllı bir kızmışım gibi davranmaya başlamam yeterli olur. Kesinlikle bir kadınım ve kadın olmak beni çok eğlendiriyor.Cinsellik doğanın bir parçası ve ben doğayı da çok seviyorum.Elbette benim de duygularım var. Ben de bir insanım. Tek istediğim sadece ben olduğum ve yeteneklerim için sevilmek. Bana göre tek başına mutsuz olmak, biriyle mutsuz olmaktan iyidir.Gerçek aşık seni bir tek öpücükle bile kendinden geçirebilendir.Aşk ve iş hayatlarımızda gerçek olan iki şey vardır. İkisi bir arada olurlarsa ne ala, aksi halde işler yolunda değil demektir. Çalışmak, aşkın sahip olduğu formlardan biridir.Kimseyi kandırmam. Ama insanların kendilerini kandırmalarına izin veririm. Hiç biri benim kim ya da ne olduğumla ilgilenmez. Bunun yerine benim için bir karakter yaratmayı tercih ederler. Onlarla elbette tartışmam. Çünkü nasılsa olmadığım birine aşık olurlar. Ben Marilyn’im. En kederli olduğum zamanlarda bile nasıl mutlu olunacağını bilen bir kadınım. Ben Marilynim.Ben hayatı aşkla yaşarım.
 

Diamonds are a girl's best friend.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder