10 Ocak 2012 Salı

Saç Bakımı Denemesi

Bloglarda ve dergilerde saç bakımı ve yüz bakımıyla ilgili birçok şey okuyorum ama iş uygulamaya gelince anca o sayfaya bir postit yapıştırmak ya da blogu sonra dönmek üzere bilgisayarın sık kullanılanlar kısmına almakla kalıyorum. Belki senelerdir istediğim gibi uzamayan saçlarım uzar düşüncesiyle sonunda saçıma bir bakım kürü yapmaya karar verdim. Saçlarım kıvırcık olduğu için belkide biraz yapısından dolayı çok yavaş uzuyor, uzadığı zaman da sağlıklı olmadığı için kestirmem gerekiyor.

Şaşırtıcı birşekilde üşenmeden aktara gittim ve badem yağı, çam terebentin yağı, yılan yağı, defne yağı aldım. Yine aktardan aldığım fısfıslı şişeye döktüm hepsini, sadece badem yağı şişesinin sonunda birazcık bıraktım. Her akşam yatarken pamuklu çubukla kaşlarıma ve kirpiklerime badem yağı sürüyorum. Sizde kirpiklerinizin uzamasını istiyorsanız her akşam yatmadan önce pamuklu çucukla badem yağı kullanabilirsiniz. Şu anda bu postu kuru saçımın üstüme sürdüğüm karışımın yani yağlı topuzumla yazıyorum. Bakım kürümü haftada en az 1 üşenmezsem de 3 kere tekrarlamayı düşünüyorum. Kuru saçınızı karışımla iyice ıslak gibi gözükecek hale getirdikten sonra 2-3 saat bekleyip yıkayabilirsiniz. Kaç şampuan yapıyorsanız normalde yine aynı miktarda yapın ki saçınızın yağ dengesi bozulmasın. Umarım 1 ay sonra başka bir saç bakım postunu daha uzun ve sağlıklı saçlarla yazıyor olurum :)
Tam olarak aldığım yağların ve markalarının fotoğraflarını koyuyorum;





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder