14 Ocak 2012 Cumartesi

14.01.2012




Bitmeyen final dönemi gelmiş durumda, bir sınavdan çıkıp öbür sınava çalışmak için koşturmaca günlerindeyiz. Bu aralar biraz koşuşturmacalı geçiyor.
Tüm okulun almak zorunda olduğu htr sınavımızı olduk bugün. Sabah çalışmak için erken kalktım, kalan zamanımda da sınav kombinimi blogum için çekiyim dedim.
Vegabond yağmur çizmelerimi kurdele detayından dolayı çok seviyorum.
Pantolon: Zara
Mont: Zara
Atkı: H&M
Yağmur botları: Vegabond
Yüzük: Forever New




Sonunda giydiğimde beni sıcak tutan, üşütmeyen montumu buldum. 
Eğer sıcak tutacak monta ihtiyacınız varsa Zara'dan aldığım kendi montumu tavsiye ediyorum. 





1 yorum:

  1. o çizmenin güzelliği ne öyle.
    Sal baglama stilinede bayıldım.Blogun cok keyifli bende beklerimm. :)
    http://merveyilldiz.blogspot.com

    YanıtlaSil