19 Aralık 2011 Pazartesi

Wish List







Öncelikle şu anda birşey iste hemen senin olacak deseler, ilk sıramda Ash Boots var.
Umarım gerçektende bu sene içinde bir çift ash bootum olur.


Almayı çok istediklerim listesinde Bvlgari Jasmin Noir'de yer alıyor.
2012'nin 12 ayında da Jasmin Noir kokabilirim.



Lütfen sadece 1 adet Charlotte Olympia.
Eğer gerçekten benim olma ihtimali varsa rengini ve modelini hemen seçerim.



miu miu clutch



Cartier Love bracelet.
' Tektaşımı kendim aldım tek başıma kendim taktım. ' şeklinde de olabilir.


Bir gün benim olacak biliyorum.
O gün 2012'nin 12 ayından biridir inşallah.
1969 Ford Mustang boss 302


Hata kaza olmazsa teselli hediyesi olarak bu olsun bari.



2012 mükemmel bir sene olacak bence.
Her zaman yanımda olan canım arkadaşlarımla olalım hep yeni yılda ve gelecek olan tüm yeni yıllarda. Grubumuz daha da büyüsün, birsürü yeni dostlarımız olsun.
2012 herkesin büyük başarılarla yükseldiği, sağlık sorunlarının olmadığı,
ailesiyle çok mutlu bir sene olsun.
 Ve son olarak herkes aradığı gerçek aşkı bulsun.




4 yorum:

  1. Bütün isteklerine ortak olabilirim özellikle Cartier ve Charlotte Olympia kısmına ^^

    YanıtlaSil
  2. tatlım hepsinden bende istiyorum :) ne güzel ya, hepsin bir araya toplamışsın :)))


    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. İçerik-Başlık : Sivil Toplum Kuruluşlarına Destek

    Assos Diamond, Türkiye'nin dört bir yanındaki sivil toplum kuruluşlarına destekçilerinin aracılığıyla Facebook üzerinden ulaşıp, onlara destek veriyor.

    İlk zamanlarda sadece kullanıcıların arkadaşlarıyla iletişimde kalmak, hoş vakit geçirmek amacıyla kullandığı Facebook, artık bazı büyük firmalar için en çok tercih edilen iletişim kanalı olarak gösteriliyor.

    Bu bilince sahip bir marka olarak Assos'ta dev projelerini Facebook üzerinden geliştiriyor. Facebook aracılığıyla 2. sosyal sorumluluk projesini hayata geçiren Assos, sosyal duyarlılığı yüksek bir marka olarak başarılı projelere imzasını atmaya devam ediyor.

    Assos "Gönülden Bağlıyım" projesi ile Türkiye'nin dört bir yanındaki 1000'e yakın sivil toplum kuruluşuna, takipçilerinin desteğiyle ulaşmayı amaçlıyor. www.facebook.com/assosonline
    adresinden yürütülen kampanyada, takipçilerin destek vermek istediği STK'yı belirleyip destek ver butonuna tıklamaları yeterli. Desteklenen STK'lardan minumum 3000 desteğe ulaşan ilk 30 STK'nın bilgisayar, yazıcı gibi ofis malzemeleri Assos tarafından karşılanıyor.

    Assos milyonlarca kullanıcıya ulaşıp, hem onları yeniliklerden haberdar etme hem eğlendirme hem de kendilerinin de destekleriyle topluma yararlı çalışmalar yapmak gibi bir çok faaliyeti Facebook aracılığıyla başarıyla yürütebilen bir marka olarak, bu yönde sürdürülebilir çalışmalarına hız kesmeden devam etmeyi hedefliyor.

    Sizde kuruluşlara destek veriniz .

    Mert

    YanıtlaSil
  4. j.d, keşke gerçekleşseler de ortak kullansak:)

    duju, teşekkürler :)

    YanıtlaSil