5 Aralık 2011 Pazartesi

Pofuduk Montlar

Küçükken babamın bana zorla aldığı ve benim giymek istemediğim, gördüğüm anda başımı çevirdiğim mont türüydü pofuduk montlar. Hala giydiğim bir pofuduk montum yok ama kısa olanlarını beğendiğimi söyleyebilirim. Moncler montlar beni bu sevgisizliğimden vazgeçiren nokta oldu. Moncler 2012 istek listeme girmiş bulunmakta. Moncler almayı düşünüyorsanız Harvey Nichols mağazalarında bulabilirsiniz.
Pofuduk mont modellerini bu sene bulmak çok kolay. Zara, Topshop, H&M, Berkshka ve başka bir sürü mağazada kolaylıkla bulabilirsiniz. Pofuduk montların özellikle kemerli modelleri daha da hoş duruyor ve daha ince gözükmenizi sağlıyor.



Beğendiğim bazı Moncler mont modelleri,








Kendileri ayrı güzel içleri ayrı güzel, yumoşluğu fotoğraflardan belli. Soğuk kış günlerinde üşümemenin garantisi olarak da görebilirsiniz Moncler'ları.





 








Uzun pofuduk montları bir gün severmiyim bilmiyorum ama şu anda daha okadarını başaramadım.
Uzun pofuduklardan giyen Angelina Jolie bile olsa güzel gözükmüyor bence.

2 yorum:

  1. Güzelmiş gerçekten , özellikle üzerinde kayak resimleri olan beyaz ve mavi çok tatlı :) Bilgilendirici yazın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Bende onları çok beğendim ayrıca asıl ben teşekkür ederim güzel yorumun için :)

    YanıtlaSil