25 Aralık 2011 Pazar

No more blonde


Saçlarımın kendi rengi açık kumral, minik balyajlarla başladı herşey.
Yazın saçım iyice sarı olunca çok beğenip, sarı sevgimle birlikte sarıya boyatmaya karar verdim.
Yıllarca en yakın arkadaşlarım koyu saçlı olmam gerektiğini usanmadan söylediler
ama hiç dinlemedim ve sonunda kazandılar.
Saçlarım dalgalı olduğu için boyanın formunu bozduğuna ikna oldum sonunda, sağlıklı uzamaları için artık önce bi koyuya boyatıp sonra da doğal haline dönmesi için beklemeye karar verdim.
Genellikle beğendi arkadaşlarım saçlarımı tabii yıllardır koyu olmalısın diyenler sevinç çığlıkları atıp, zafer olarak gördüler :)
Acımasızca doğruyu söyleyebilirsiniz, sizce hangisi daha güzel ?





Sağlıklı saçlar için elveda sarı saçlar.


16 yorum:

  1. kesinlikle çok daha iyi olmuş, başka biri gibi olmuşsun çok beğendim ;)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle böyle çok daha güzel olmuşsun ;))

    YanıtlaSil
  3. :) iki hali de güzelmiş ama koyu renk daha bi güzel göstermiş seni
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. bence de kesinlikle koyu renk daha iyi olmuş:)

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle bu şekilde daha güzelllll;)

    YanıtlaSil
  6. İrem'cim çok beğendim kesinlikle daha çok yakışmış sana koyu saç ;) yeni yıla yeni saçlarınla giriyorsun demek ben de saçlarımda bir değişiklik mi yapsam diye düşünmeden edemedim ;)

    YanıtlaSil
  7. Çok sevindiiim yorumlarınıza. Yeni yılda yeni saçlar güzel bir başlangıç olur diye düşündüm :)

    YanıtlaSil
  8. Bende bu halini daha çok beğendimmm.. Çoook güzel olmuşş :):)

    YanıtlaSil
  9. Allah sahibine bağışlasın...

    YanıtlaSil
  10. tatlım sarının yeri bir başka, bende yıllarca sarı kullandım, özellikle yazın çok hoş oluyor dimi :) ama bu renkte sana çok yakışmış... güle güle kullan.

    öperim

    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Evet sarı bambaşka ama yazın çok daha iyi gerçekten:) teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. canım bu saç yani koyu saç çok yakışmış...bende bu aralar saçlarımı boyatma düşüncesindeyim ama hala karar veremedim=)) saçlarıma kıymakla kıymamak arasında gidip geliyorum..yeni saçlarını güle güle kullan

    YanıtlaSil
  13. öncelikle teşekkürler:) ben kuaföre gitmekten sıkıldım boyattığın zaman 3-4 haftada bir düzenli kuaföre gitmek gerekiyor. Ama bi süre deneyebilirsin bence ya da küçük röfle değişiklikleri olabilir :)

    YanıtlaSil
  14. koyu renk isabetli bir seçim olmujş sağlıkla kullan saçlarını

    YanıtlaSil