13 Aralık 2011 Salı

Friends


1 hafta önce Friends izlemeye başladım daha ilk sezonun başlarındayım ama çok sevdim.
Betina hep mükemmel bir dizi olup, bağımlılık yaptığından bahsediyordu ama eski görüntülü filmlere ve dizilere karşı bir önyargım vardı. Sanki eski görüntü olunca yeterince sevemeyecekmişim gibi geliyordu. Yanılmışım tabii.
Ayrıca Betina How I Met Your Mother'a olan benzerliğinden ve izledikçe ondan soğuyacağımı söylüyordu.
Daha çok başındayım ama öyle olmadı ve olmayacağını düşünüyorum. Konular ya da espriler benzese de onun da yeri ayrı.
İzleyen arkadaşlarım bitirme diziyi, bitirince yokluğunu hissediyorsun diyorlar, çok merak ediyorum cidden öyle mi olacak diye. Dizilerle kendi hayatımı bağdaştıran bir insan olduğum için kendimi fazla kaptırabilirmişim gibi geliyor. Bakalım bende onlar gibi düşünecek miyim ?













2 yorum:

  1. canım ben de birkaç ay önce 10 sezonunu irden izledim, bitene kadar çok eğlendim ama cidden bitince bir süre etkisinden çıkamıyorsun, yokluğu hissediliyor ;) Bu arada sen de göreceksin bence, cidden ilk önce Friends izleyenlerin How I Met Your Mother'ı neden sevmediği anlaşılıyor, çok benzerlikler var ;)

    YanıtlaSil
  2. İlk sezon bitiyo şimdiden çok alıştım onlara:)

    YanıtlaSil