17 Aralık 2011 Cumartesi

Bvlgari Jasmin Noir


Sokakta yürürken yanınızdan geçen kişinin parfümünün sizi arkanıza döndürecek kadar ya da hangi parfüm olduğunu merak ettirecek kadar etkileyici olmasından daha güzel birşey var mıdır?
Parfümler insanların zevkini ve tarzını yansıtır. Nedense hiçbir zaman şekerli parfümleri ve çiçek kokularını sevemedim. Baharatlı parfümler her zaman bana daha etkileyici gelmiştir. Tabii baharatlı kokular genellikle ağırdır, bir parfümün yaşa uygun olması da çok önemli.
Bvlgari Jasmin Noir benim için bir ilk oldu. İlk defa bir çiçek parfümünü çok beğendim.
Parfümün adını da aldığı yasemin kokusu direk fark ediliyor ancak sıkıcı şekilde baskın da değil. Zaman geçtikce daha da güzelleşen, kalıcı bir koku.

4 yorum:

  1. Ben 3yıldır kışları bu parfmü kullanıyorum. (yaz için biraz ağır) Ve gerçekten çok güzel ve çok kaliteli zaten bvlgari'nin bütün parfümler çok kalıcı ama en güzeli bu.. Hatta ben 1 şişeyi yeni aldığımda yanlışlıkla elimden düşürüp kırmıştım 10 gün kokusu çıkmamıştı :)

    http://zepsworld.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. benim bii arkadaşımda bunu kullanıyoduuu gerçekten çok güzel bi koku büyüsüne kapılmamak elde değil=))

    YanıtlaSil
  3. Zeynep, bende bugün bileğime sıktım gitmiyo kokusu gerçekten çok güzel. Kırılan şişe için çok üzüldüm.

    Sunshine, gerçekten de çok güzel bencede.

    YanıtlaSil
  4. Harika bir koku zaten yasemin kokusuna bayılırım, benim de kış günlerimin vazgeçilmez parfümü :) İnternetten baya araştırma yaptım,
    Orjinal Parfümleri piyadan daha uygun fiyata satan bir site buldum, sürekli indirime giriyor, oradan aldım Bvlgari Jasmin Noir parfümümü.

    YanıtlaSil