12 Kasım 2011 Cumartesi

Ulus 29

Çarşamba günü ardarda olan sınavlarım başlıyor. Çalışamıyorum, çalışamıyorum, çalışamıyorum. Bide kendimi ödüllendirir gibi arkadaşlarımla uzun zamandır gitmek istediğim Ulus 29'a gittik dün akşam.

Ulus 29'un Restoran, Teras Bar ve Club olmak üzere 3 bölümü var. Boğaz manzarasından etkilenenlerdenseniz Ulus 29'a kesinlikle gitmeniz gerekiyor. Yerden tavana kadar olan cam duvarlarıyla ister dışarda içkinizi ve sigaranızı içerken ister içerde dans edip eğlenirken manzara sizi bir yandan büyülüyor olacak. Ulus 29'un dünyaca ünlü iç mimar Zeynep Fadıllıoğlu tarafından yapılmış olan dekorasyonunu da çok beğendik biz. Shotların küçük havai fişeklerle gelmesiyle bir anda aydınlanıyor olduğunuz yer. Müziklere gelince türkçe pop, yabancı pop ve lounge gibi tam anlamıyla karışık tarzda çalıyor club kısmında. Sizde bizim gibi akşamları acıkanlardansanız Arnavutköy Bodrum Mantı'ya gidebilirsiniz çıkışta.







Ekin Ankara'ya dönüyor hem ona da hoşçakal akşamı hem de
benim sınavlarım başlamadan önce moral olmuş oldu.

Krem rengi üst: Atlas Pasajı
Siyah büstiyer: Bershka
Deri etek: H&M
Ceket: Park Bravo

Ekin'in beyaz gömleği: Zara
Eteği: Zara

Irmak genellikle yüksek bel eteklerin içine giydiğimiz bodyleri yüksek bel pantolonun
içine giymeyi tercih etmiş, ben çok beğendim duruşunu. Daha uzun boylu gözükmek istiyorsanız bu modeli tercih edebilirsiniz.

Yüksek bel pantolon: Topshop
Beyaz üst: Forever New

4 yorum:

  1. Siyah beyaz bir parti gibi olmuş,hepiniz siyah beyaz tercih etmişsiniz ve çok tatlı görünüyorsunuzz :)

    YanıtlaSil
  2. Evet haklısın öyle olmuş gerçekten hatta arkada görünenlerde hep siyah beyaz giymiş:) Teşekkür ederiz:)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel gülüyor gözleriniz bayildim :)
    http://butunundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bi yorum:) teşekkür ederiiz bütü :)

    YanıtlaSil