30 Kasım 2011 Çarşamba

Sırt Dekoltesi



Buaralar sırt dekolteli elbiseleri çok beğeniyorum. Tabii kırmızı halının kaldıracağı sırt dekoltesi ayrı benim giyebileceğim sırt dekoltesi ayrı. Ayrımının da yapılması gerekiyor bence. Yapılmadığı zaman normalde hoşluk katacak olan görüntü gidilen yere abartılı olursa anlamını yitirir gibi duruyor. Sınırını iyi belirlemek gerekiyor. Sırt dekoltesi için olan kolyeler de çok hoş gözüküyor. Buaralar moda olan sırt dekolteli elbiseleri birçok mağaza da bulmanız mümkün.


Nicole Kidman - Chanel No5 reklamında giydiği elbise ve sırt dekoltesi.





Carrie ve Mr. Big









3 yorum:

  1. tek kelime ile bayildimmmmm <3


    bir tane elbise asos´tan sanirim :) hemen tikliyorummmmmmm :D


    öptüm cok

    YanıtlaSil
  2. Bence de çok güzeller :)

    www.margunundunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. civciv bende evet siyah kısa olan çok begendım bende onu:)

    Bu da benim dünyam, bencede çok güzeller :)

    YanıtlaSil