21 Kasım 2011 Pazartesi

Ben sınavlara çalışırken,





Versace'nin H&M için hazırladığı Türkiye'de sadece İstinye Park'ta satılan ürünler 17 Kasım tarihinde satışa sunuldu. Ben tam o anlarda sınavdan bitik halde çıkmış başka bir sınavım için çalışmaya gidiyordum.
En beğendiğim parçalar siyah olanlar oldu. Siyah bot elbiselerin altında harika gözüküyor.
İstiyorum ki, ben İstinye Park'a gidiyim en yakın zamanda ve o botlar hala orda duruyor olsun.
Bence çok hoş parçalar var hazırlanan koleksiyonda.





Ve taytlar ilk bakışta fazla renkli ve karışık geliyor göze belkide günlük hayatta giymek zor diye düşündürüyor ama ince ve uzun birinde çok durucak olan modeller bence. Modellerin ozaman kendini göstericeğini düşünüyorum ben.





Uzak Doğu'yu hatırlatan motifli ceket ve straplez üstü de çok beğendim ben.






Aksesuarlardan da beğendiklerimi koymak istedim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder