25 Ekim 2011 Salı

Van

Deprem olduğundan beri evde olduğum olmadığım, oturup televizyon izlediğim ya da ders çalıştığım, arkadaşlarımla dışarda olduğum ya da derste hocayı dinlediğim her an biryandan da Van'da neler olduğunu merak edip her dakika bir gelişme var mı diye merak ediyorum. Sosyal medya sayesinde de elimden geldiğince takip ediyorum. Canım başka herhangi bir konuyla ilgili birşey yazmak istemiyor.

Bugün çok yakın arkadaşlarımdan biri Kadiköy Belediyesi'ne gitti. Gördüklerini anlatırken, birbirini tanımayan ünlü isimlerinde aralarında bulunduğu birçok kişinin hepbirlikte nasıl çalıştığını ve aslında sandığından da çok duyarlı insanın olduğunu söyledi. Çok sevindim böyle olmasına.

Bugün sana ihtiyacı olanlar için ne yaptın?

Sana ihtiyacı olan insanlar var bugün. Nasıl olsa birileri yardım ediyor diye düşünmemek lazım. Evet, yardım eden, elinden geleni yapan çok kişi var ama size de ihtiyaçları var. Gerekiyorsa kendimize alacağımız şeylerden kısıp ihtiyacı olanlara yardımda bulunmalıyız. Günlük hayatımızda birsürü gereksiz şeye boşuna para veriyoruz bu aylarda kendimiz için değil başkaları için birşeyler yapalım. İlla maddi durumumuz uygun olmak zorunda da değil en azından size en yakın belediyeye gidip kolilerin taşınmasına, bantlanmasına, yerleştirilmesine de yardım edebilirsiniz ya da sadece dua da edebilirsiniz. Yapacağımız en ufak şeyin bile büyük sonuçları olabilir.

Bugün 16 günlük Azra bebeğin 47 saat sonra kurtulması mucize değil de ne?  Sizin yardımınızla başka mucizeler de gerçekleşebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder