17 Ekim 2011 Pazartesi

Look of the day


Okula gitmek için arkadaşlarımın beni almasını beklerken bu bekleyişi değerlendiriyim dedim.






Havanın bizi dondurduğu günler geri döndü hava hep soğuk ama Santral ayrı bir soğuk.
Burda yağmur çiseliyorsa orda şiddetli bir yağmur yağıyordur, burda kar atıştırıyorsa orda lapa lapa kar yağıyordur, burda küçük bir rüzgar esintisi varsa orda bilin ki donucaksınızdır. Kampüsümüz ilkbahar ve yaz mevsimlerinde ne kadar zevkliyse kışın okadar üşütüyor, bende tabii ki mevsime göre giyinmiyorum yani pek yakında hastayım:)




Yağmur botlarımın arkasındaki kurdela detayını çok seviyorum.

Pantolon: Zara
Fular: H&M
Hırka: Benetton
Çanta: Zara
Üst: Atlas Pasajı
Yağmur botları: Vegabond

Bir pazartesi sendromu daha arkada kaldı.
Umarım herkes için güzel bir hafta olur:)

10 yorum:

  1. vegabondları netten mi aldın irem??
    kombininle çok güzel olmuş sevgiler

    http://ladygirl-sunshine.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim:) Vegabondları Paladium'dan aldım ama mağazanın adını hatırlamıyorum tesadüfen görüp çok beğenmiştim

    YanıtlaSil
  3. ahh ah İstanbul'da oturmak her zaman avantaj işte Ankara'da bulmak imkansız sanırım.çok güzeller gerçekten güle güle giy tatlım=)

    http://ladygirl-sunshine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler ama bi kere gelmiştim Ankaraya bi sürü alışveriş merkezi var illa ki orda da vardır.

    YanıtlaSil
  5. hmmm irem hanim, demek biz seni ısıklarda beklerken bu fotograflar cekildigi icin gec kalıyorsun... :))))

    YanıtlaSil
  6. hahahah yakalandım ama siz gelmeden önceydi gerçekten:)

    YanıtlaSil
  7. cok hos olmussun ama ben en cok gülüşünü sevdim:) cok samimi...


    http://aysstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler, yorumun beni çok mutlu etti:)

    YanıtlaSil
  9. çizmelerin ve clutch ın çok hoşmuş :)

    YanıtlaSil