23 Ekim 2011 Pazar

Kombinim


 Canım sıkıldı ve fotoğraflara bakarken sıkıntıdan kombinler yapmaya başladım. Bir tanesini de sizinle paylaşmak istedim. Chanel vintage saati ve küpeleri çok beğendim. Botlar ise Jeffrey Campbell Lita Black. Çanta seçiminde ise ikisi arasında kaldım Elie Saab'ın clutchına bayıldım akşam kullanmak için çok hoş, günlük hayat içinde Proenza Schouler Ps1 Medium Bag - Tangerine daha uygun ve güzel olur. Sıkıntı eseri kombinimin uzun ve ince birinde çok hoş duracağını düşüyorum. Bu kombin benim olucaksa bende zayıflarııım bende uzarıııım söz veriyorum.

3 yorum:

  1. Kendimi bunları giyerken hayal ettim, hepsi süper.

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. botun topukları ve çanta uyumu başarılı
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Deniz saatçioğlu, bende hepsine bayıldıım eminim sana da çok yakışır :)

    MadamB Fashion, bende ikisinin uyumunu çok begendım

    YanıtlaSil