6 Eylül 2011 Salı

Outfit of the day


 



Saçlarım yerçekimine karşı koyuyor herzamanki gibi.
 

10 günlük tatilden sonra en yakın arkadaşlarımı çok özlemiştim, sabah erkenden İstanbul'a geldikten sonra hemen valizin üstünden kıyafetlerimi çektim, arkadaşlarımla buluştum, akşamda aile yemeği için anneannemlere gittik.
Ayakkabılarımı Marmaris Marina'daki bir mağazadan aldım. Geçen yazdan beri bu modelde bir ayakkabı istiyordum sonunda kavuştum:)

Tişört: Zara
Etek: Topshop
Clutch: Tory Burch
Ayakkabı: W.h.i.t.e

6 yorum:

  1. etek ve ayakkabı çok cici olmuş.

    YanıtlaSil
  2. kolyen çok güzelmiş :) nerden aldığını sorabilirmiyim büyük olan :)

    YanıtlaSil
  3. Milky, Teşekkürler:)

    Bütü, Teşekkürler:) Alaçatı'da bi butikten almıştım. Dyrberg/Kern tasarımı.

    YanıtlaSil
  4. Etek ve çantaya çok güzel gerçekten.

    YanıtlaSil
  5. Ayakkabına bayıldım, çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil