6 Eylül 2011 Salı

MTV Video Music Awards 2011

 

 

Selena Gomez'i nedense sevmiyorum, itici geliyor. D&R'da film bakarken bu düşüncemde yalnız olmadığımı anlamıştım, D&R görevlisi Selena Gomez filmlerini satmıyordu.
Nekadar sevmiyor olsam da 27 Ağustos 2011 tarihinde Mtv Video Music Awards'da giydiği siyah elbiseyi çok beğendim. Ayakkabıları ve çantası da çok uyumlu gözüküyor kıyafetiyle.


Kelly Rowland'ın v dekolteli Falguni & Shane Peacock elbisesine ve Christian Louboutin ayakkabılarına bayıldım. Mükemmel gözüküyor. Parlak kırmızı ojeleri bile harika gözüküyor.

 

 


Başka bir mükemmel gözüken isim ise Beyonce. Hamile olan Beyonce, turuncu ojeleriyle, turuncu bir elbise giymeyi tercih etmiş. Turuncu uzun ve sade elbisesini, takılarıyla daha da güzelleştirmiş. Çok asil ve hoş gözüküyor. Ayrıca ilk defa hem hamile hem de seksi gözüken birini gördüm.



 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder