4 Eylül 2011 Pazar

Marmaris'te 1.gün




Marmaris tatilimizin anlamı benim için tatilden biraz daha farklı, uzun zamandır babamı iş seyahatlerinden dolayı göremiyordum sonunda biz annemle babamın yanına gittik. Yeni kavuştuğumuz için buaralar yapışık ikizler gibi dolaşıyoruz biraz.




Marmaris İçmeler Koyu Türkiye'de bugüne kadar gördüğüm en çok yabancı turistin bulunduğu bölge. Restaurantlar, sokaklar, oteller turistlerle dolu. İstanbula döndüğümde en sakin görünen cafelerde masaların üstüne çıkıp dans eden insanlar görsem yadırgamayacağım sanırım. Otellerde olan animasyon sistemi burdaki bütün cafe, restaurantlarda ve barlarda var. Akşamları yürürken çevrede sürekli dans eden garsonlar, masaya çıkmış turistler görüyorsunuz. Marmaris'in akşamı kadar sabahı da hareketli. Bu yazın son tatili olan Marmaris tatilimi okul açıldığında sınav döneminde çok özleyeceğime eminim.


Annemle olmazsa olmazlarımızdan biri yürüyüş yapmak olduğu için İçmeler Koyu'nda otellerle sahil arasındaki uzun yol bizim için mükemmel oldu. Sabah ayrı akşam ayrı yürüyüş yapıyoruz sıkılmadan.







Mamaris'in güzelliklerinden biri de heryer yemyeşil. Benim için yeşillik alan demek böcek demektir ama burda henüz öyle bir faciayla karşılaşmadım.








Tişört: H&M
Etek: Forever New
Çanta: Longchamp 

5 yorum:

  1. beyaz elbisen çok güzelmiş, dantel detayına bayıldım..:)



    http://www.wear-a-smile.com/

    YanıtlaSil
  2. elbise çok yakışmış. Tam yazlık.
    Marmariste uzun süre yaşadım çook özledim ahh!

    YanıtlaSil
  3. Babayla olan fotoğraflara bayıldım (:

    YanıtlaSil
  4. Beyaz elbiseyi çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  5. Wear a smile, Çok teşekkürler bende elbiseyi alırken dantel detayına bayılmıştım:)

    Milky, Teşekkürleer:) Umarım en yakın zamanda tekrar gidersin

    Tuğçe Avcı, Teşekkürler Tuğçee :)

    Betulove, Teşekkür ederiiim:)

    YanıtlaSil