24 Eylül 2011 Cumartesi

Kahkül Aşkı

Daha önce postlarımda kahkül aşkımdan bahsetmiştim, kendi kendime kesme çabalarım olmuştu ve tabiiki de hüsranla sonuçlanmıştı. 2gün sonra okullar açılıyor, zamanlama olarak yeni bir saç modeli denemek için ne kadar doğru bilmiyorum ama sanırım artık bu isteğe bir son vermenin zamanı geldi. Maksimum olabilecek şey çokçokçokçok kötü olması ozaman 1-2 ay evden okula okuldan eve giderim. Eminim öyle yaparım.



Mischa Barton kahkül modelini en çok kullanan ünlülerden.



 










Miroslava Duma'yı çok beğendiğimi biliyorsunuz. Miroslava'da uzun sürekahkül saç modelini kullananlardan. Onun o minik yüzüne çok yakışıyor, tatlılığına tatlılık katıyor.




















Kate Moss'ta da herşey mükemmel durduğu gibi kahkül de çok güzel duruyor.

 

 



Fotoğrafları olan tüm Hollywood yıldızlarının kahkül modellerini çok beğendim hepsine çok yakışmış ama sorun şu ki; hepsi düz saçlı yani ben fön çektirdiğimde bile maksimum 2 gün kullanabildiğim saç şekli. Okadar çok beğeniyorum ki kötü olursa ya da kullanamazsam şapkayla gezip 1-2 ay zamanımın çoğunu evde geçirmeyi seçicem sanırım.
Bana şans dileyin :)

4 yorum:

  1. bol şans diyorum ;) bu aşamada kuaför seçimi çok önemli, ben de defalarca kestirdim kahkül ama çok kötü keseni de oldu şahane keseni de ;)

    YanıtlaSil
  2. Şans için teşekkürler:) İnşallah benimde kuaförüm güzel yapabilir

    YanıtlaSil
  3. bence fotoğrafla gitmelisin. bazı kuaförler teyze kahkülünden -ortaları çok kısa yanları uzun ve kabarık fönlü- başka bir kesim bilmiyorlar. ve bana kalırsa kesinlikle ara makası kullandırtma , kahkülün uçları çok incelirse miroslava duma gibi görüntü elde edilmez. :) (yazan:doğduğundan beri kahküllü olan ve hep kendisi kesen kız)

    YanıtlaSil
  4. hahaha evet bende fotoğraf götürmeyi düşünüyorum, kesinlikle yazdıklarını dikkate alıcam güzel olursa ve kullanabilirsem bende hayatımın bundan sonraki kısmını kahküllü geçirmeyi düşünüyorum

    YanıtlaSil