6 Eylül 2011 Salı

Exchange the cold days for the sun


Bugün bu sıcakta sokaklarda olduktan sonra son tatilimin değerini kısa zamanda daha iyi anladım. Bütün tatil annemin peşinden koştum '' anneeee bi fotoğraaaf  dahaa '' diye. Başlarda beni garipseyen babam da zamanla alıştı bu halime. Şuanda bakıyorum da biraz gereksiz fazla fotoğraf çekmişiz sanırım nerdeyse tatilimiz ailece fotoğraf çekerek geçmiş.




 

Bikini de alt ve üst rengin farklı olmasını tercih edenlerdenim. Klasik bi takım almaktansa farklı renkler hatta zıt renkleri giymeyi tercih ediyorum.

Bikini: Koton
Üstüm: Topshop
Kemer: H&M
Etek: Topshop





Tişört: Zara
Kemer: Zara
Pantolon: Gap
Çanta: Tory Burch

2 yorum:

  1. Tatli yorumlarin ve takip icin cooook tesekkürler :) Cok mutlu oldum :)
    Ben iki Kombinide cok sevdim. Tory Burch Clutch´a bayildim, bayildimmm :)
    sevgilerle
    ♥ bouquet de fleurs

    YanıtlaSil
  2. Bende senin bu güzel yorumun için teşekkür ederiim:)

    YanıtlaSil