19 Eylül 2011 Pazartesi


Bu sezon birçok mağazada bebe yaka ya da ilk okul öğrencisi tarzında önü kapalı gömlek modelleri yer alıyor. Özellikle Topshop'taki modelleri çok beğendim ben. Alexa Chung'ın bebe yaka elbisesi de çok şirin olmuş. Bu modeli beğenmeyen birçok kişi var ancak kullanmasını bildikten sonra bana itici gelmiyor.  




Kalem eteklerin genellikle ciddi bir havası vardır ama seçilen gömleğin modeli, kullanma şekli ve rengiyle kıyafet bambaşka hale gelebilir. Kalem eteğin spor şık olarak kullanımdaki en güzel hallerinden biri olmuş bence.


Bu kış gömlek modelleri hem sabahları hem de akşamları kullanmak için çok uygun.


Hem fotoğraf hem de kombin harika gözüküyor. Kısa şortlar bazen rahatsız edici olabiliyor. Kot şortun içinden çıkan siyah detay şortun boyuyla ilgili bir değişiklik sağlamamış ancak hem farklı bir şıklık katmış hem de rahatlık açısından iyi bir fikir olmuş. Kombinin en mükemmel noktası ise tabiki de ayakkabılar.








Sonbahar için kombinlere bayıldım, keşke günlük hayatlarımız bu şekilde giyinmeye uygun olsa.



Source: Lookbook

1 yorum:

  1. hepsi iyi güzel de bu son fotoğraflardaki kızın saçının olayı nedir allahaşkına?? lookbook'da da görüyorum belli ki sponsoru j. campbell (tüm ayakkabıları süper) ama saçlar yün gibi, bir de o bandı takınca tam homeless teyze oluyor :PPP


    Wear A Smile!

    YanıtlaSil