20 Eylül 2011 Salı

20.09.2011

Bugün anneannemi kaybettik.
Canım anneannem, arkadaşım, sırdaşım.
85 yaşında olabilir, hiç acı çekmemiş olabilir,
kendimizi teselli edeceğimiz birçok şey var ancak şuan benım ıcın hıcbırının bır anlamı yok. 

Hastanede birçok hasta yakınıyla sohbet etme fırsatımız oldu. 38 yaşında kocasıyla boşanmış, annesini babasını kaybetmiş, 10 yaşında bir oğlu olan hep arkadaşları ziyarete gelen ve kanserin son evresinde olan bir hasta vardı.

Başka biri ise 45 yaşında 3 çocuğu olan yine kanserin son evresinde olan ve çok acılar çekerek hastalığını geçiren biriydi. Günlük hayatımızda hiç farketmiyoruz ama nasıl acılarla yaşayanlarla var. Allah herkese şifa versin, herkesin yardımcısı olsun.

Tanıdıgım, tanımadıgım, yakın arkadasım ya da degıl bırcok kısı ben ve aılemın yanında oldu.
Herkese cok tesekkur edıyorum.

4 yorum:

  1. Iremcim basin sagolsun cok uzuldum biliyorum hicbi teselli insani daha iyi yapmiyor o yuzden tek soylenebilicek sey Allah size sabir versin ananene de rahmet eylesin

    YanıtlaSil
  2. Canım benım cok tesekkur ederım

    YanıtlaSil
  3. Başın sağolsun iremcim. Çok üzüldüm insallah mekanı cennet olur

    YanıtlaSil