10 Ağustos 2011 Çarşamba

White Fairy Tale Ball

Paris'de Valantino'nun ev sahipliğini yaptığı Chateau de Wideville'de düzenlenen ''White Fairy Tale Ball''a katılan konukların birçoğu beyaz giymeti tercih etmiş. Ben geceye katılan konuklar arasından en çok Vogue Japonya'nın moda editörü Anna Dello Russo'nun Roberto Cavalli elbisesini beğendim. Elbise gelinliği andırıyor sanırım ben giyiyo olsaydım ne kolyeye ne de çiçekli taca gerek duyardım. Elbise mükemmel gözüküyor.


 

Olivia Palermo beyaz giymeyi tercih etmeyen nadir konuklardan gibi gözüküyor, geceye gri Valentino elbisesiyle katılmış. Çantası, kolyesi, elbisesiyle çok hoş gözüküyor.

 

Anne Hathaway 2006 sezonundan Valentino Haute Couture bir elbise giymeyi tercih etmiş çok da zarif gözüküyor zaten bu yüze sahip olduğu sürece kötü gözükmesinin pek de imkanı yok sanırım.
Anna Dello Russo'nun aksine Hathaway'in saçındaki detayı çok beğendim.

Natalia Vodianova :

 


Eva Herzigova:


 





2 yorum:

  1. woww hepsi bir birinden güzell... ilk resim favorimmm...

    dujufashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Bencede ilk beyaz elbise mükemmel

    YanıtlaSil