22 Ağustos 2011 Pazartesi

Shutter Island


Unutulmayacak, sonunda sizi düşündüren, kesin etkileyecek bir film izlemek istiyorsanız ve 2010 yapımı olan Shutter Island'ı hala izlemediyseniz kesinlikle izlemelisiniz.
Ben vizyonda olduğu dönemde sinemada izlemiştim, dün arkadaşımda kaldım yine beraber izledik bir kere daha hatırladım nekadar mükemmel bir film olduğunu. Bir tek ben değil benle izleyen tüm arkadaşlarım oldukça etkilenmiş gözüküyordu.


Filmde Leonardo Dicaprio ve Mark Rufallo rol alıyor. Filmi heycanla izlerken bir anda senaryo tepetaklak oluyor, film bittiğinde emin olamıyorsunuz sonundan zaten biraz film hakkında yorumlara bakılınca bu anlaşılıyor, birçok kişi filmin sonunu farklı yorumluyor. Filmin imdb puanı ise 8.0
  



2 yorum:

  1. bu filmi dvd olarak izlemiştim çok başarılı bence ama sonu fazla amerikan vari...
    :) belirsiz yapmaya çalışmışlar. Buna çok gülüyorum hep.

    YanıtlaSil
  2. evet bunun için ciddi bi çaba haracamışlar, başka bi film olsa bu kadar çaba çok batabilirdi ama nedense çok beğendim :)

    YanıtlaSil