16 Ağustos 2011 Salı

My Blueberry Nights



Türkçeye ''Benim Aşk Pastam'' olarak çevrilen My Blueberry Nights filminin yönetmeni Hong Kong'lu Wong Kar Wai. Ekin filmin her anına tapmış durumdaydı ama ben onun kadar etkilenmedim. Filmin çok sürükleyici ve kendine bağlayan bir film olduğunu söyleyemem. Filmi izlerken pek heycanla izlemedik ama filmin sonu çok güzel bitti.

Filmi izlerken biryandan Norah Jones'un sesinden etkilenirken, Natalie Portman'ın her haliyle her dönemde güzel olduğunu düşünüyorsunuz. Jude Law'ın filmdeki oyunculuğunu da çok beğendim. 



 

                                       Norah Jones'un ilk oyunculuk deneyimi ancak çok övgü  almış.



 Jude Law'ın filmdeki eski sevgilisinin saçları benim kahkül isteğimi yine hatırlattı. Kabarık yerçekimine karşı koyan saçlarımla nasıl kahkül saçlarım olucak bilmiyorum ama artık bu isteğe dayanamadığım birgün yaptıracağıma eminim.
 





Filmin konusuna gelirsek, Elizabeth (Norah Jones)erkek arkadaşı tarafından aldatıldığını anlıyor ve erkek arkadaşının onu aldattığı kişiyle gitti cafenin sahibi olan Jeremy (Jude Law) ile konuşmalarıyla başlıyor film, aralarında bir bağ oluyor ve Elizabeth, birçok şehre gidip farklı farklı yerlerde garsonluk yapıyor, araba almak için para biriktiriyor. Bu sırada yaşadıklarını Jeremy'e mektup yazarak anlatıyor ve aralarındaki bağ güçleniyor.

Not: Diyetteyseniz ve pastalara dayanamıyorsanız filmi izlemeyiniz.

3 yorum:

  1. Ben izlemedim bu filmi daha önce ,merak ettim şimdi :))

    YanıtlaSil
  2. Ağır ağır ilerleyen filmlere tahammülün varsa kesinlikle izle :)

    YanıtlaSil
  3. belki mükemmel bir film değil ama insana iyi hissettiriyor ;) Wong Kar Wai'ın diğer filmlerini şiddetle tavsiye ederim

    YanıtlaSil