25 Ağustos 2011 Perşembe

24.08.2011

Yarın sabah annemle 10 günlüğüne Marmarise gidiyoruz babamın yanına. Marmarisi hiç hatırlamıyorum umarım güzeldir. Olmazsa 3günü güzel geçip 7gün sıkılan bloggerın dramını sürekli fotoğraf çekerek size bildiriyor olacağım.







Elbise: La Vie Butik
Çanta: Zara
Babet: Bambi



 
Ekin'in Melissa babetlerine bayılıyorum. İnanılmaz rahatlar, babet almayı düşünüyorsanız Melissa babetlerin bu modeli çok rahat.

Üst: Topshop Etek: Zara Çanta: Hermes Babet: Melissa


Üst: Mango
Şort ve kemer: Taksim'de bir pasajdan.
Babet: İnci
Çanta: Fendi



Irmak eteğini Alaçatı'da bir butikten almıştı.
Babet: Bambi






Tabiiki de akşam acıktık geç saatte çevrede sadece çiğköfte bulabildik.







9 yorum:

  1. Harika görünüyorsunuz !
    Bu arada marmaris harikadır. Ben çok severim.
    gecesi ayrı gunduzu ayrı güzeldir.
    içmelerde denize girmek daha mantıklı ama :)

    YanıtlaSil
  2. Hepiniz ayrı atrı çok şık görünüyorsunuz kızlar :)

    YanıtlaSil
  3. Fotograflar çok eğlenceli!
    Böyle kız gruplarına bayılıyorum. Kendine güvenen eğlenmesini bilen e daha ne olsun değil mi?

    YanıtlaSil
  4. milky, öncelikle çok teşekkürler:) Bende marmarisi sevdiiim. Bizimde kaldığımız otel içmelerde. babamla aramda şöyle bi dialog geçti yazdığını görünce (utanmadan anlatıyorum)
    - baba içmelerin denizi çok güzelmiş
    - irem şuan içmelerdeyiz zaten

    Aysun, teşekkürler :)

    Betulove, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. resimler cok güzel,

    bakarken baya bir keyif aldim, hepiniz birbirinizden sirinsiniZzzz <3


    sevgiler iremcim
    civciv

    YanıtlaSil
  6. Civciiv cok tesekkurler:) beni cok mutlu ettin:)

    YanıtlaSil
  7. cok eglencelısınz :D sizinle arkadas ortamım olmasını isterdim

    YanıtlaSil
  8. haa haa :) harika!! içmelerde olduğunun farkına varınca sevinmişsindir umarım. Marmarısın içindeki otellerin onunde deniz pek iyi değil.Bu nedenle içmler daha temiz. Umarım güzel geçmiştir tatilin.

    YanıtlaSil
  9. Evet icmelerin denizi guzel sevdim burayi biraz uzuluyorum donuyoruz diye.hic sklmadim cok guzel gecti:)

    YanıtlaSil