20 Ağustos 2011 Cumartesi

19.08.11


20 yaş dişlerim çıktığı için biraz ağrısı oluyor ve hiç dışarı çıkmak istemiyorum, günlerim film izleyip, kitap okuyup, dergi bakarak geçiyor. 20 yaş dişleri çıkan kızın acı dramı postu yapmaya karar verdim bende.



 




Kolye: Dyberg/Kern
Dyberg/Kern tasarımı olan yazılı kolyeleri gördüğüm anda çok beğenmiştim. Herzaman takabilmek için altın rengi olanı tercih ettim ama pembe, mor gibi renkleri de vardı.





Arkadaşlarımla Çeşme'ye gittiğimizde aldığım bileklikler. Bilekte bir sürü ipten bilekliğin olmasını çok beğenenlerdenim ayrıca takıların manevi bir anlamı olmasını da çok seviyorum, bilekliklerden biri anne kız bilekliği, biri kardeşlik bilekliği diğeri grup bilekliğimiz .. :)



Yüzük: Koton
Çok sevdiğim arkadaşım Burcu doğum günü hediyesi olarak almıştı, çok severek kullanıyorum.



11 yorum:

  1. cok begendim kolyeyi!! Dyberg/Kern markasını bilmiyordum, nereden bulabilirim?

    YanıtlaSil
  2. Alaçatıdan aldım ben,bi butikte satılıyodu Türkiyeye yeni gelen bi markaymış oyüzden pek yok sanırım ama Kanyonda Dyberg/Kern mağazası var.

    YanıtlaSil
  3. ilk isim kanyona gitmek o zaman :) tesekkur ederim.. bu arada cok pahalı bir kolye mi?

    YanıtlaSil
  4. Cok begendim kolyeni! Iyi günlerde kullan :)
    Dyrberg/Kern güzel koleksiyonlar yapiyor gercekten. Bu arada gecmis olsun ;)

    http://bouquet-defleurs.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. 70-180 arasıydı fiyatları, boyuna göre değişiyo, fotoğraflarını bulamadım ama büyük kalpli içinde uzun cümle yazanlarda vardı.

    Bouquet de Fleurs, bencede diğer ürünleri de çok güzel ve çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. Aksesuarlarının her birine bayıldım (:

    YanıtlaSil
  7. kolye çok güzelmiş!
    o kırmızı zara clutch'dan bende de var bu arada..;)



    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. kolyen çok hoş,bilekliklerin anlamı olmasını sevenlerdenim bende :)

    YanıtlaSil
  9. Öyle olması çok daha güzel, teşekkürler :)

    YanıtlaSil