25 Temmuz 2011 Pazartesi

Heybeli

Cumartesi günü akşama doğru kızlarla Cerenlere Heybeli Ada'ya gitmeye karar verdik. Bu sene yaz mevsimi hiç gelmemiş gibi hissediyorum. Şu anda yaz benim için stajım ve aradasırada gittiğim adadan ibaret. Stajda son haftam başladı. Sonunda ağustosun gelmesiyle tatile gidicez arkadaşlarımla.


Lacivert üst: Topshop
Çanta: Fred Perry









Sabah kendi tişörtümün üstüne birşey dökünce Ceren'in tişörtünü giymem gerekti ve arkasındaki kurdeleli ayrıntıyı çok beğendim.

Tişört: Zara


Elbise: Zara
Çanta: Zara

Yazın kullanmayı en sevdiğim renk, beyazdır.  Özellikle bronz tende beyaz herzaman daha da güzel durur.


 



Geçen haftalarda Ekin Kıbrıs'a gitmişti ve İngiliz pazarından. Bazen en beklenmedik yerlerden en güzel parçalar bulunur, Ekin'in portföy çantası da bu parçalardan biri bence. Ben çok beğendim.

 



Çanta: İngiliz pazarı
Babet: Zara



Sabahları kahvaltı etmeye gittiğimiz börekçi için yürüdüğümüz yolda ne zaman bu fırının üstündeki ekmeği görsem sanki orda sıcak bir ekmek duruyormuş gibi saldırıp sökmek istiyorum.


İşte Ekin'in bayıldığım gözlükleri hatta Ray-Ban'in
en sevdiğim gözlük modeli.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder