26 Haziran 2011 Pazar

24.06.2011


Tüm hafta arkadaşlarımla çıkmayı beklemiştim sonunda o gün geldi ve çok güzel geçti. O gece yanımda olmasını istediğim herkes yanımdaydı.

Üst: Zara
Kemer: h&m
Etke: Zara
Çanta: Zara
Küpe: Tresera



Kıyafetimde turuncu ağırlıklıydı oje olarak zıt bir renk kullanmak istedim ve Pastel'in 72 numaralı ojesini tercih ettim.


Arkadaşımın siyah elbisesini Taksim'den almıştık, fotoğrafta belli olmasa da çok güzel bir elbise.






Siyah üst: Taksim
Turuncu: Etek: Zara






Neon Canvas Platform Sandal - Zara
Gördüğüm anda çok beğendim bu ayakkabıyı hatta direk bu ayakkabıyı giyersem üstüne ne giyerim  diye ayakkabı üzerinden kombin yapmaya karar verdim. Normalde kırmızıyla pembenin uymadığını düşünüyorum ama hiç gözüme batmadı bu sefer.

 


 

Ve yine Zara'nın ürünü olan Xl Fashion Clutch. Uzun zamandır sürekli gidip baktığım bir modeldi hatta sonunda alınca birçok arkadaşım sonunda almışsın dediler. Ben nar çiçeği rengini almayı tercih ettim ama her rengi yazın çok rahat bir şekilde kullanılır.

2 yorum:

  1. sadece sen değil tüm arkadaşların çok şık,maşşallah diyerek baktım fotolarına,her zamanki gibi çok trendi ve şık bir kombin yapmışsın...ojeler kesinlikle doğru karar ve turuncu pembe konusunda sana kesinlikle katılıyorum.hayatıma asla sokmam dediğim baş renk turuncuydu sanırım ilk alışverişimde alacağım renk oldu bu sene:))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler güzel yorumların için:) Bu sezon normalde beğenmediğim pekçok şey kullanmaya başladım sanırım benden başka birçok kişi içinde böyle olmuş.

    YanıtlaSil