21 Haziran 2011 Salı

21.06.2011


21.06.2011
Bugün benim doğum günüüüm.
Finallerimin bitmesiyle staja başladığım için hafta içi tüm günlerim stajda geçiyor, okul bitti ama uykulu geçen günler, Taksim dolmuşu arama ve trafik sorunu hala bitmedi. Bu aralar pek blogumla ilgilenemeyişim de bu yüzden.
Bugün de diğer günlerde olduğu gibi staja gittim sonrada her senenin klasiği olan aile yemeğine ama bu sefer Burak'da dahildi aile yemeğimize. Yemeğimizi yedik, güldük, eğlendik sonra eve gittik çilekli pastamı kestik, hediyelerimi açtık.
Çok güzel bir gündü. Arkadaşlarımla kutlamak içinde cuma gecesinin gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum.







Okadar mutluydum ki hediyelerimi açarken yine mutlu sincap halime büründüm. Yanımda ve hayatımda olan herkese çok teşekkür ederim yine yine yine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder