6 Haziran 2011 Pazartesi

04.06.2011

Cumartesi günü İpek'in doğum gününü kutlamak için Sortie'ye gittik. Buaralar derslerim ve sınavlarım çok üst üste olduğu için cumartesi gününün gelmesini iple çekiyordum zaten. Yorucu hafta ve sabahında sonlanan korkunç sınavımdan sonra muhteşem geçti. Önceki postlarımda bahsetmiştim bol paça pantolonları çok beğendiğimi sonunda kavuştum istediğim pantolona. Sizde bol pantolon bakıyorsanız Gap'e bakmanızı tavsiye ederim.

 


Üst: h&m
Kemer: h&m
Pantolon: Gap
Çanta: Zara
Ceket: ParkBravo



Üst: Zara
Etek: Topshop
Çanta: Forever New
Ayakkabı: Carlo Liotti






 





 

2 yorum:

  1. bayıldım tatlım bu kot sana çok yakışmış:)bende gap te görmüştüm ama kilolarım olduğu için alamadım. kilolarımı verdikten sonra ilk işim bu pantolondan almak olucak. Bu arada kombinin çok şık olmuş arkadaşınında doğum gününü kutluyorum:)))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederiim, beğenmene çok sevindim:)

    YanıtlaSil