5 Mayıs 2011 Perşembe

Koton 2011 beachwear



Mankenin balyajlı saç rengine bayıldım tam olarak istediğim renk, sanırım kuaföre bu fotoğrafla gideceğim.










Ağustos ayında yapılan IFW’de segilenen Koton Beach Wear 2011 koleksiyonunun reklam kampanyası yayınladı. Kampanyanın yüzü, Koton defilesinde de yer alanAlessandra Ambrosio. Kampanya fotoğrafları Koray Birand tarafından çekilmiş. Ambrosio herzaman ki gibi fotoğraflarda muhteşem gözüküyor. Kotonda bu sene rengarenk bikiniler var bende mor ve bordo üst ve pembe alt aldım. Bu sene plajlarda kendini belli eden renkler olucak gibi gözüküyor. Cart renklerin bronz tende çok hoş durucağını düşünüyorum. Bir an önce tatil zamanı gelsin istiyorum, herkes gibi bende hiç geçmeyen kötü havalardan çok sıkıldım.










2 yorum:

  1. ben bu ürünleri mağazada gördüm ve bakmadım bile :) o kadar kötü bir standa asılmış ve sergilenmiş ki! Ama bu şekilde fotoğraflarda görünce tekrar bi bakasım geldi :)


    dujufashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bak kesin aralarında güzel olanlar var ama benim girdiğim mağazada da öyleydi. Çok düzensiz ve karışık bi haldeydi

    YanıtlaSil