28 Mayıs 2011 Cumartesi

Heybeliada

Uzun süre sonra havaların düzelmesiyle Heybeli'ye Cerutlar'ın yazlığına gitmeye karar verdik. Hayallerimiz güneşlenmek, havuza girmek üzerine kuruluyken, hava tüm haftanın aksine dondurucu şekilde soğuktu. Sabahı evde geçirip akşamda rakı balığa gitmeye karar verdik.
Final haftasında olduğumuzdan ve zaten hava kötü olduğundan ders çalışmaya başladık sonunda. Fazla samimi bir kedi peşimizi bırakmadı.







Rakı balık için Terk-i Dünya'ya gittik, sabah güneş ve havuz hayallerimize kavuşamasak da akşam çok güzeldi.





Okadar soğuktu ki Ceren'in annesinin bana küçük olan ayakkabılarını giymek zorunda kaldım. Hava ısınmadan adaya gidersem en kalın kıyafetlerimi götürmem gerektiğini anladım.

3 yorum:

  1. Ne güzel eğlenmissiniz bayıldım fotolara özellikler rakı keyfi:))Havada güzel olsa daha iyi olurmuş neyse artık:))

    YanıtlaSil
  2. Rakı balık çok güzeldi cidden teşekkürler:) Artık hava güzel olunca da deniz güneş için gideriiz:)

    YanıtlaSil
  3. aynen superr kardesim benim havada guzel olsaydı tam olurduu bide rakı keyfınee dıycek yk hee mini little boys kucuk cocugunzda orda tatlı mıs kediciikk :D

    YanıtlaSil