3 Mayıs 2011 Salı

Ezgi Kıramer



Ünlü kuaför Erdem Kıramer'in oğlu Emre Kıramer ve eşi Ezgi Kıramer'in birbirlerine yakışan çiftlerden olduklarını düşünüyorum. Ezgi Kıramer.1981 izmir doğumlu Emre Kıramer ile evli. Floransada tasarım eğitimi almış veVakko'da 2,5 sene çalışmış. Şuanda da kayınvaldesi ile Türkiye'nin Agent provocateur'ü olarak nam salan İpek kıramer için inanılmaz güzel çalışmalar yapıyor. Kendine özgü bir giyim tarzı var. İş hayatında daha maskülen sosyal hayatında ise daha rahat giyinmeyi seviyor. Beyaz gömlek vazgeçilmezi. Büyük gözlükleri kendine yakıştırmasını çok iyi biliyor.Doğallıktan ödün vermiyor.Bence izlenilmesi gereken bir stili var.




Tulum hiç sevmem ve beğenmem ben normalde ama Ezgi Kıramer'in üstünde oldukça hoş durmuş ve çok uyumlu olmuş kıyafeti.


Şirin tulum, kendi tasarımı. Ayakkabıları d&g. gözlükleri ise Tom Ford.


Kıyafetlerinde deriyi tercih ediyor. Deri etekler, üstler, elbiseler onun vazgeçilmezi gibi.


Vogue Türkiye'nin internet sitesinde yayınlanan 'Ne Giydim?' bölümüne Ağustos ayında konuk olan Ezgi Kıramer, seçtiği kıyafetlerle, tarzıyla ve sade şıklığıyla farkını belli etti ve arkasında birsürü hayran bıraktı.




Fashion Week'de giydiği deri kahverengi pantolonu ve turuncu üstüyle de birkez daha sade ama şık tarzını yansıttı.





2 yorum:

  1. wow çok beğendim... bende takipteyim...


    dujufashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. merhaba, ezgi kiramer postunuz super olmus. Sadece araya koydugunuz deri etekli resim ve en son resim(beyaz gomlek ve jean) benim resimlerim ezgi degil:) ben ortagi Lian Kebudi. cikarabilirseniz daha dogru olur,ezginin postunda sadece ezgi olsun:) sevgilerimle,Lian Kebudi

    YanıtlaSil