20 Nisan 2011 Çarşamba

Nişantaşı Therapy

Cuma yada cumartesi geceleri karşıya geçtiğimizde genelde gidiceğimiz yerler bellidir. En yakın arkadaşlarımdan biri olan Ekin'in doğum günü için farklı biryerlere gitmek istedik. Sonunda nişantaşına gitmeye karar verdik. Öncelikle Midpointte yemek yedik sonra Reasürans Çarşısında olan Therapy Bar'a gittik. Therapy Nişantaşı, Reasürans çarşsının üst katında ve AFM sinemalarının üstünde kalıyor. Daha önce hiç gitmediğimiz için güzel geçip geçmeyeceğini merak ediyorduk. Orda bulunduğumuz her saat çok güzel geçti, çalan müzikler, garsonların ilgisi herşey çok güzeldi.







Kot pantolon: Marks&Spencer
Ceket: Network
Gömlek: Zara woman
Ayakkabı: Aldo
Çanta: Zara


Pantolon: Zara
Ayakkabı: Aldo
Çanta: Prada
Ceket: Tommy






İyi ki varsın Ekiin






Sizde farklı bir yerlere gitmek istiyorsanız ve Therapy'e gitmediyseniz kesinlikle eğleneceğiniz ve memnun kalacağınız bir yer.

Adres: Abdi İpekçi Cad. Milli Reasürans Çarşısı D:52

4 yorum:

  1. iyi eğlenmişsiniz tatlım..
    bu arada pink panotolana bayıldım. Bende kendime geçen pink blazer aldım (postum da görebilirsin) ve bugün pink etek aldım :) kombiler çok güzel...

    bye,
    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullanın fotoğraflarda gördüm çok yakışmış

    YanıtlaSil
  3. tşk tatlım.. bu arada fotolarda hangisi sensin? öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. Sarı düz saçlı olan benim :)

    YanıtlaSil