27 Nisan 2011 Çarşamba

magic break


23-26 Nisan tarihlerinde Magic Break organizasyonu ile Kemer World Palace'a gittik arkadaşlarımla. İstanbul'un bitmek bilmeyen soğuk havasından sonra okadar sıcak bir havayla karşılaşmak muhteşemdi bizim için.  Birbirinden güzel 4 gün geçirdik Kemer'de. Otelde çok büyük bir öğrenci kitlesi vardı. Bir kısım su topu maçı yaparken bir kısım pinpon oynuyordu bazıları güneşleniyor bazıları da frizbi oynuyordu. Uçaktan indiğimiz anda iyi ki geldik demeye başladık dönüş için uçağa binene kadar sonra da dönmek istemiyorum cümleleri başladı. Benim telefonumdan çekilen azıcık fotoğrafı sizle paylaşmak istedim.




Tatilin 2. gününde öğlen köpük partisi vardı sahilde. Hava nekadar sıcak olursa olsun deniz kenarı soğuk olduğu için domduuk ama çok eğlendik. Köpükten çıktığımızda ben perişan bir haldeydim. Kumda olduğu için mücadele vermek gerekiyordu ve köpükten birazcık gözlerimiz yanıyordu.








Üst: Forever New
Etek: Forever New




Üst: Topshop
Hırka: Benetton
Şort: Zara
Babet: Bambi



Tatilde bitmek bilmeyen ödevlerim için lobinin en ücra köşesini kendime seçtim. Magic Break Bodrum'da da yapılacak. Kemer ekibinden çoğu kişinin gideceğini düşünüyorum çünkü herkes ayrılırken tatil yetmemiş dönmek istemiyor gibiydi. Tarihleri belli olduktan sonra sizde düşünmelisiniz bence.


1 yorum:

  1. Merhaba öncelikle bloğunuz çok güzel, özellikle gezi yazılarınızı çok beğendim. Magic break fırsatını bu sene kaçırdım, ilerde başka bildiğiniz öğrenci etkinlikleri var mı? Başka böyle bir yazınız olacak mı?

    YanıtlaSil