24 Şubat 2011 Perşembe

Kısa şortlar uzun çoraplar


Uzun zamandır bloguma yeni birşey yazmıyordum ama sonunda geri döndüm. Buaralar hava nasıl olursa olsun ya da gittiğim yer neresi olursa olsun çevremde çok fazla kilotlu çorapla kısa kot yada renkli şort giyen kişiye rastlıyorum. Giyen kişilerden kendine yakıştıranlarda çok beğeniyorum ama ben giymeyi tercih etmiyorum henüz buna hazır değilim. Okuluma ulaşmak için uzun yollar kat etmem gerektiğinden sanki günlük hayatıma uygun değilmiş gibi geliyor. Bugünlerde günlük hayatımızda pek çok kişi tercih ederken farklı çoraplar ve şortların kombinasyonunu, podyumlarda da sıklıkla görüyoruz.







Bu kombinasyonu pek beğenmedim, kahverengi çizmeler uyumlu durmamış kıyafetin altında, kıyafete bakıldığında renginden dolayı hemen çizmeler dikkat çekiyor.





Sadece bir fotoğraf bile olmasa koymak istedim, arkadaşlarımda oldukça sık şort ve çorap kombinasyonunu tercihe ediyorlar.


Lindsay Lohan'da uzun çorapla şort giymeyi tercih edenlerden ancak pek Lohan'ın yarattığı görüntüyü de beğenmedim. Gömleği oldukça hoşken çorapları ve botları bu uyumu bozmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder