25 Ocak 2011 Salı

26.01.2011

Eniştemin öğretim görevlisi olarak çalıştığı üniversiteden bir öğrencisi bir organizasyon firmasında genel müdür. Konuşurlarken eniştem benden bahsetmiş ve artık organizasyon işlerinde bana da haber verecekler. Bugün okuldan arkadaşımla ilk organizasyon işime gittim. Kanyonun üstü açık olduğundan tüm gün donduk ama yine de güzel bir gündü.



Arkadaşımla tenimizin renginden, baygın halimizden ve göz altımdan nekadar yorulduğumuz anlaşılıyordur sanırım.



Kanyon'un üst katında bulunan Obika'da Tron Legacy filminin galası vardı. Vodafone Disney'in tüm yapımlarına sponsor olduğundan ve Tron Legacy filmi de Disney Yapımı olduğundan tüm gün tanıtımı yapıldı Kanyon'da. Normalde ben bilim kurgu filmlerini sevmem ve büyük ihtimalle de sevmeyeceğim yine ama Tron'u merak ediyorum.

2 yorum:

  1. organizasyonu yapan firmanın adını öğrenebilirmiyim lütfen?

    YanıtlaSil