9 Aralık 2010 Perşembe

Cat Eye Sunglasses

Kedi gözü gözlüklerin geçmişi çok eskiye dayanıyor. Marilyn Monroe ile özdeşleşen kedi gözleri La Dolce Vita ile popülerleşmiş, Audrey Hepburn, Tiffany'de Kahvaltı filminde takınca da bütün kadınların zorunlu aksesuarı haline gelmişti. Günümüzde de bir çok kişi kedi gözü gözlükleri tercih ediyor. Modası bir türlü geçmiyor.

Kedi gözü gözlükler Marilyn Monroe da oldukça seksi gözükürken Aurdey Hepburn'de asil duruyor.



Aurdey Hepburn



Tom Ford 2010 için bir çok beyaz çerçeveli kedi gözü gözlük tasarlamıştı.


Hillary Duff'ın da kedi gözü gözlüklerinin kesimi çok güzel.






Kurt Cobain'de kedi gözü gözlük takanlardan zaten beyaz cat eye gözlüğüyle bir çok fotoğrafı vardır.  




Olivia Palermo yine kendine çok yakıştırmış gözlüğünü herzaman ki gibi muhteşem gözüküyor. Gözlüğünü de çok beğendim, çerçevesi ve kesimi çok hoş.



10 dakka öncesine kadar kedi gözü gözlüklere çok önyargılıydım ama sadece ince olanlarını beğenmediğimi farkettim, Ray-Ban'in turuncu cat eye gözlüğünü çok beğendim.






Scarlett Johansson'da cat eye güneş gözlüklerinden takanlardan, ona yakışmış olsa da ben beğenmedim modelini.

2 yorum:

  1. bayıldım, teşekkürler hemen isteiğimi yaptığın için sayın blogger :)

    YanıtlaSil