25 Kasım 2010 Perşembe

Mat Oje


Buaralar sürekli Sevil Parfümeri'den aldığım Sevilla markalı ojeyi kullanıyorum çok severek.
Açık kahverengi oje almak istiyorsanız Sevilla'nın 140 numaralı ojesini tavsiye ediyorum. Ayrıca bir oje canavarı olarak sürekli bozulur ojem, soyulur bu konuda da diğer ojelerden daha iyi olduğunu düşünüyorum. Kullandığım 140 numaralı açık kahverengi oje mat değil ama alırken Sevilla'nın çıkardığı matlaştırıcı oje vardı, denemek istedim ve onu da aldım.Üstünde matte yazıtyo zaten numarası da 202 sürdüğünüzde çok çabuk kuruyo 2 dakka bile sürmüyor kuruması. Açık kahverengi ve matın görüntüsünü de çok beğendim. Denemelisiniz bence.
 Fiyat: 6.90 TL



Siyahla matın karışımını beğenmedim ben tırnağa hamam böceği yapışmış gibi duruyor kahverengi matla kullanılmaya daha uygun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder