21 Kasım 2010 Pazar

Harry Potter and the Deathly Hallows

Harry Potter ve arkadaşlarını nedense hiç bir zaman sevemedim. 2007 yılında ilk çıktığı zamanlar annem kitabını almıştı ama okumak içimden gelmemişti gerçektende hiç ilgimi çekmiyor. (Harry Potter and the Deathly Hallows) Harry Potter ve Ölüm Yadigârları, Harry Potter serisinin 7. ve son kitabıymış. Daha öncede böylemiydi bilmiyorum ama 2 bölümden oluşuyormuş film. İlk bölümü daha vizyona girmeden arkadaşlarımla oturuyorduk ve aramızda konuşurken bir tek benim hevesli olmadığım ortaya çıktı.



Arkadaşlarımla olmak için bende gittim ve filmle ya da konuyla hiç alakam olmamasına rağmen sıkılmadan izledim, Emma Watson herzaman ki gibi çok güzeldi. Sokakta yürürken yolumu şaşırmışım ve onların arasında kalmış gibiydim, onların hissettikleri heycanı hissetmedim ama beğendim.Özellikle Dobby'i çok sevdim. Dobby eğer Harry Potter'ın diğer filmlerinde de varsa onları da izlemeyi düşünüyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder