15 Kasım 2010 Pazartesi

Giymeli mi? Giymemeli mi?

Bu kombinde hiç beğenmedim kısa paçalı pantolon, çorap ve topuklu ayakkabı üçlüsünü ama başındaki bandı çok beğendim.



 Leighton Meester'ın çiçekli elbisesini tamamlayan çorap ve topuklu ayakkabılarıyla oldukça güzel gözüküyor ve çok yakışmış.




Miroslava Mikheeva Duma her zamanki gibi çok tatlı gözüküyor.
Beyaz çoraptan her şartta her renk kıyafetin altında nefret etmeme rağmen Miroslavada beğendim ama kendimde düşünemiyorum hatta yakın arkadaşlarımdan birinde gördüğüm anda dalga geçmeye başlarım büyük ihtimalle. Açık ayakkabının içine çorap giymeyi kendine yakıştıran kişilerde ve güzel kıyafetlerin altında çok beğeniyorum ama kendime ve çrevreme yakıştıramıyorum bir garip geliyor. Belki de yaşadığımız yer ya da hayat tarzımıza uymadığındandır. Okula giderken topuklu ayakkabı giymek fikri garip gelirken içine bir de çorap giymek daha bir garip geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder