26 Kasım 2010 Cuma

27.11.10

Saat 4.00 ve ben hala uyuyamadım, bu akşam hem güzel bir gece hem de kötü, güzel çünkü duyduğum şeylerden sonra artık bazı şeyleri daha net görebiliyorum ve herşeyin daha güzel olacağına inanıyorum ayrıca babamın doğum günü, kötü çünkü uyuyamıyorum. Uyuyamadığım için de bloguma birşeyler yazmaya karar verdim.


Bu sabah hem okuldan hem dışardan arkadaşlarımla birlikte dersimiz başlayana kadar Forum İstanbul'a gitmeye karar verdik. Forum İstanbul'a gidip H&M'e gitmemek olmaz tsbii. Sabahın köründe gittiğimiz için en başta bomboştu sonradan tabiki de çok kalabalık oldu. 2-3 gün önce Lanvin koleksihyonu geldiğinde arkadaşlarım gitmişti beğendikleri şeyleri alamamışlar bile zaten o gece haberlerede çıktı h&m'in durumu bana biraz itici gelmişti.

Günlük hayata uygun, kullanışlı ve şık modelleri olan h&m'e çok önyargılı gitsem de modellerini çok beğendim. İnanılmaz reklam yapan ve herkesin aylardır beklediği Lanvin modellerini ise kullanışlı ve güzel bulmadım.



Atkı: h&m
Tişört: h&m
Çanta: Guess
Çizme: Bambi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder