5 Ekim 2010 Salı

Yüksek Bel


Türk filmlerini çok seven biri olduğum için ilkokuldayken her okuldan eve dönüşümde türk filmi izlerdim ve ordaki insanların kıyafetlerine özenirdim.Özellikle Gülşen Bubükoğluna,onun saç kesimi,makyajı veee yüksek bel pantolonlarıyla altına giydiği topuklu ayakkabıları..Hep büyüyünce bende böyle giyinicem diye düşünürdüm hala da çok beğeniyorum giydiklerinin onda duruşunu.


Annemin boyu zaten uzundur bir de herzaman yüksek bel pantolonlar giyip altınada topuklu giyince iyice uzun boylu oluyor bende ona hayran hayran bakardım ama herzaman düşük belli pantolon giyerdim,her pantolon almak için alışverişe çıktığımızda annem gençlerin hiç boyuna kilosuna göre giyinmediğini,yüksek belli pantolonların aslında herkesi daha zayıf göstereceğini söylerdi bende ben kendimde güzel durucağını düşünmüyorum deyip her defasında yine düşük belli pantolon alırdım.Şimdi yüksel bel pantolon giymek uğruna zayıflamaya çalışıyorum(:
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder