27 Ekim 2010 Çarşamba

Oldies But Goldies


















Aslında deri ceketlerle ilgili bir yazı yazacaktım ancak deri ceket fotoğraflarına bakarken aklıma Grease geldi.
 Babamın bana vcd'sini hediye almasıyla beraber haftada 3-4 kere izlemeye başlamıştım.
Kıyafetleriyle,görüntüleriyle ve müziğiyle Grease muhteşem.
Yüksek bel ve kloş etekler,bileğe kadar çoraplar,valonlu elbiseler ve deri ceketler.
Günümüzde de bu modellerden bir çoğu şuanda çevremizde ve vitrinlerde,tekrar moda oldu.
Deri, modası hiç bir zaman geçmeyen, vazgeçilmez parçalardan olmuştur herzaman ancak bu yıllarda 
herşekilde her kıyafetle kullanılmaya başlandı.
Çevremizde birçok kişi de özellikle deri mont ya da deri etek, deri tayt ... görüyoruz.
Bende size deri cekette en çok beğendiğim modelleri göstermek istedim.

4-5 sene önce dar deri çeket istediğimde babamla birçok yere bakmıştık ama bulamamıştım istediğim gibi şuanda nerdeyse her mağazada farklı farklı deri ceket modellerini bulabilirsiniz.










                                       

2 yorum:

  1. inanılmaz güzel bir film modaya bir çok şey katan filmlerden

    YanıtlaSil