28 Ekim 2010 Perşembe

En sevdiğim parfümler

Her insanın kendine özel kokusu olması gerektiğini düşünenlerdenim. Aynı kokuyu kullanan biri yanından geçtiğinde başkasının,onu hatırlamalı.
Öncelikle çiçek kokusu sevmediğimi belirtmek istiyorum bence ağır olmaması şartıyla kesinlikle baharat kokuları daha güzel. Ben 2-3 senedir Dior Addict'i kullanıyorum eğer baharatlı parfüm seviyorsanız mutlaka bakın.







Biraz daha ağır olan Gucci Rush yine baharatlı bir parfüm. Klasikleşen bir kokusu vardır ve yeni parfüm almayı düşünüyorsanız ya da baharatlı parfüm seviyorsanız kesinikle bakın bence





Eğer şekerli baharatlı parfümleri seviyorsanız çok yakın bir arkadaşımın kullanığı Pacco Rabanne Black xs de çok güzel kokuyor.

Çiçek kokusu olarak da dediğim gibi ben sevmiyorum ama yine çok yakın bir arkadaşım yıllardır kullanıyor ve çiçek kokusu olarak iyi olduğunu söylemişti ona güveniyorum(:







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder